نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس و لوبیایِ سحر آمـــــیزش

یوونتوس و لوبیایِ سحر آمـــــیزش

در ایتالیای امروز به سختی به جوانان اعتماد می‌شود. این شیوه‌ی اشتباه نباید همیشگی و مرسوم شود؛ باید در خصوص پرورش و اعتماد به نسل جدید اعتماد و باور بیشتری را در خود بپرورانیم. مثلاً همین نیکولو فجولی در یوونتوس را نگاه کنید؛ او یک استعداد بالقوه است که به وضوح می‌تواند در آینده تبدیل به یکی از بزرگان فوتبال ایتالیا شود. اعطای فرصت و جسارتِ دادنِ نقش‌های بزرگ به بازیکنان جوان البته نه فقط به مربیان که به ذهنیت باشگاه‌ها نیز مربوط است و جا دارد که آنها نیز همانطور که پیش‌تر در باشگاه‌هایی مثل اودینه‌زه و آتالانتا دیده‌ایم از این رویکرد استفاده کنند.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی Alessandro Calori در رابطه با نیکولو فجولی بود.

 

Massimo Pavan

 

تمدید قرارداد نیکولو فجولی نقطه عطف مهمی در مواجهه‌ی ماسیمیلیانو الگری و باشگاه یوونتوس با این بازیکن آینده‌دار است. فرصتِ تور آمریکا به فجولی با پاسخ‌های دلگرم‌کننده‌ای از سوی این بازیکن همراه بود و حالا او در آستانه شروع فصل جدید این بخت را خواهد داشت تا در کنارِ مک‌کنی، لوکاتلی و زکریا در خط میانی یوونتوس قرار بگیرد و درخشش خود را آغاز کنند.

 

Andrea D’Amico

 

سال گذشته، فصل مهمی در دوران بازی فجولی بود؛ او در کرمونه‌زه به وضوح رشد کرد؛ نمایش‌های او در دیدارهای تدارکاتی یووه در هفته‌های اخیر این را به خوبی اثبات کرد. قبول دارم که عملکرد درخشان برای کرمونه‌زه یک چیز است و درخشش در یووه یک چیز دیگر؛ در تورین علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی و فنی باید شخصیت و دی‌ان‌ان یوونتوسی نیز در وجودت باشد؛ فاکتوری که او به دلیل رشد در بطن این خانواده به خوبی از آن آگاه است. من نمایشِ نیکولو را در مقابل رئال‌مادرید و بازی دوستانه‌ی ویلار پروزا خیلی خوب دیدم؛ او این روند را باید هفته به هفته ارتقاء دهد و در پایان فصل عملکردش مورد ارزیابی قرار بگیرد. تمدید قرارداد او به معنای وجود یک اعتماد متقابل و بیانگر اعتماد باشگاه به محصولاتی است که با یک برنامه‌ریزی سیستماتیک درون خود پرورش می‌دهد.

 

Mauro Maffezzoni

 

آینده فجولی در یوونتوس را امیدوار کننده می‌بینم؛ او شاگردی‌ و آزمون و خطایش را خوب پس داده و با اینکه یکی دو سال پیش نیز پتانسیل‌های بازی برای تیم اصلی را از خود نشان می‌داد اما با درخشش در کرمونه‌زه و تیم زیر 23 ساله‌های یووه در سری C کاملاً آماده شکوفایی و بهره‌برداری است. مصدومیت پوگبا اتفاقاً فضای بیشتری برای او باز خواهد کرد و اگر آنطور که شنیده می‎شود بتواند در نخستین بازی یووه مقابل ساسوئولو به میدان برود، شاهد توانمندی‌ها و استعدادهای او نیز خواهیم بود.

 
ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: